17.9.2013
S-Pankilla on vuoden 2013 Asiakkuusindeksin mukaan paras asiakaskokemus ja uskollisimmat asiakkaat. S-Pankki ponkaisi kärkipaikalle viime vuoden sijalta kymmenen. Toisella sijalla on viime vuoden tavoin Ifolor ja kärkikolmikon täydentää Veikkaus.
Palkinnon vastaanotti S-Pankin henkilöasiakasliiketoiminnan johtaja Jari Sinkkonen.
– Asiakasuskollisuus syntyy vain tekojen kautta. Me panostamme siihen, että teemme asiakkaan tarpeeseen kohdistuva tuotteita ja palveluita ja teemme niiden käytöstä helppoa ja yksinkertaista, kertoo Sinkkonen.
– Yksi onnistumisemme avaimista on se, että rakennamme ihmisen kokoista pankkia. Meidän tavoitteenamme ei ole olla se hieno ja suuri, jonka luo asiakas tulee hattu kourassa hakemaan viisautta. Kyllä me hommamme osaamme, meidän ei tarvitse osoittaa sitä liituraitapuvuilla ja mahonkitiskeillä. Meille on arvokkaampaa olla läsnä ja läheisin, Sinkkonen summaa.
Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa arvioitiin yhteensä 52 Suomessa toimivaa yritystä eri toimialoilta.
Tutkimuksen ovat teettäneet Asiakkuusmarkkinointiliitto ASML ja Avaus. Norstatin toteuttamaan tutkimukseen vastasi yhteensä noin 2 000 suomalaista kuluttajaa.
5.11.2024 | Paikallisia uutisia
4.11.2024 | Paikallisia uutisia
1.11.2024 | S-Etuja