Sokos Savonlinna loistaa jo toista kertaa peräkkäin koko Sokos-ketjun ykkösenä parhaasta asiakaspalvelustaan. Huipputuloksen takana on Sokos Savonlinnan 17 henkilön tiivis tiimi, huikean osaava ja sitoutunut henkilökunta, joka jaksaa kohdata asiakkaan aidosti ja ystävällisesti päivästä toiseen.
Sokos Savonlinna on saanut jälleen huipputulokset asiakaspalvelun laatua mittaavasta Feelback-asiakastutkimuksesta. Sokos Savonlinnan ykkössijoitus koko Suomen Sokos-ketjussa jo toista kertaa peräkkäin irtosi tänä vuonna NPS-luvun arvolla 61, joka oli parantunut neljä yksikköä viime vuoden tuloksesta 57. Asiakaskokemuksen NPS-luku kuvaa asiakkaan suositteluhalukkuutta ja itse NPS-luku syntyy, kun suosittelijoista vähennetään ns. kriitikot.
Tavaratalopäällikkö Saila Vihavainen ja palvelupäällikkö Sanna Sairanen korostavat upean henkilökuntansa roolia huipputuloksensa takana: meillä on töissä hyvin sitoutuneita ja rautaisia pitkän linjan ammattilaisia. He kohtaavat asiakkaamme aidosti, kartoittavat tarpeet sekä ajattelevat asiakkaan tilannetta kokonaisvaltaisesti sekä suosittelevat ja jakavat omaa asiantuntemustaan sen mukaisesti.
Asiakastutkimuksen avoimissa palautteissa Sokos Savonlinna sai kiitosta muun muassa monipuolisista ja laadukkaista valikoimistaan, henkilökohtaisesta ja ystävällisestä palvelusta sekä hyvästä sijainnistaan. Palautteet olivat pääosin positiivisia, mutta myös kehittävä palaute koetaan Sokos Savonlinnassa arvokkaana. Parin viikon välein saatavia asiakaspalautteita käydäänkin henkilökunnan kesken läpi säännöllisesti, jotta toimintaa voidaan kehittää tietoon perustuen, eikä vain mutu-tuntumalla.