1.4.2022
S-ryhmä lähti ensimmäisenä isona kauppaketjuna mukaan mielenterveystyötä tukevaan Mielinauha-kampanjaan. Kampanja on käynnissä 1.4.-30.6.2022. Vihreät Mielinauhat ovat myynnissä S-ryhmän ruokakauppojen kassoilla tästä päivästä lähtien (30.6. asti). Mielinauha-kampanjassa ovat mukana kaikki marketkaupan ketjut: Prisma, S-market, Sale, Alepa, ABC ja Food Market Herkku. Lisäksi tuotteita myydään myös Sokoksissa ja Emotioneissa. Nauhan hinta on 4 euroa, ja siinä on teksti ”Toivo elää”.
Mikä Mielinauha?
Vuosittain järjestettävällä Mielinauha-kampanjalla tuetaan mielenterveystyötä ja kriisiauttamista. Keräyksen järjestää MIELI Suomen Mielenterveys ry (MIELI Psykisk Hälsa Finland rf), jonka kanssa olemme aiemmin tehneet yhteistyötä Pidä huolta -kampanjassa, joka keskittyi nuorten mielenterveyden tukemiseen. Mielinauhalla puolestaan kerätään varoja kaikenikäisten mielenterveystyöhön.
Mielinauha-kampanja käynnistyy 1.4. ja jatkuu kesäkuun loppuun saakka. Vuonna 2022 kampanjan tunnus on ”Toivo elää”, jolla halutaan sanoa, että vaikeimmistakin elämäntilanteista voi selviytyä.
Vuosittain toistuva Mielinauha-kampanja muistuttaa kaikkien oikeudesta hyvään mielenterveyteen ja kerää varoja MIELI ry:n tekemään mielenterveystyöhön ja kriisiauttamiseen, myös Ukrainan pakolaisten ja heitä tukevien vapaaehtoisten auttamiseen.
Mielinauha-kampanjaa tähdittää tänä vuonna Suomen suosituimpiin kuuluva yhtye Haloo Helsinki!, joka kehottaa puhumaan mielen asioista avoimesti.
Kun ostat S-ryhmän ruokakaupan kassalta Mielinauhan, tuet mielenterveystyötä.
5.11.2024 | Paikallisia uutisia
4.11.2024 | Paikallisia uutisia
1.11.2024 | S-Etuja