Suur-Savon Kauppakassi-palvelu laajenee

Prisma Mikkeli

Prisma Mikkelistä voit tilata kotiinkuljetuksen tai noutaa paikanpäältä. Alla ohjeet molempiin toimitustapoihin.

Toimi näin tilataksesi kauppakassi-palvelusta kotiinkuljetuksella:

1. Avaa ensin laskutustili Prisma Mikkeliin, tässä linkki tulostettavaan versioon. Voit myös noutaa laskutustilihakemuksen myymälästä (paperiversio). Kotiinkuljetamme vain niille asiakkaille, joilla on laskutustiliasiakkuus. Jos sinulla on jo laskutustili myymäläämme, voit siirtyä suoraan tilaamiseen.

2. Palauta hakemus Prisma Mikkeliin. Voit myös halutessasi skannata täytetyn hakemuksen yksikön sähköpostiosoitteeseen, tilaukset.prisma.mikkeli@sok.fi

3. Kun hakemus on hyväksytty, sinulle ilmoitetaan siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Tämän jälkeen olet valmis tekemään kauppakassi -tilauksia.

4. Noutotilauksen hinta on 5,90€ ja kotiinkuljetuksen hinta kaupunkialueelle 12,90€.

Tilaaminen sähköpostilla (Nouto ja Kuljetus):

1. Jotta saisimme mahdollisimman tarkat tilaukset heti ensimmäisellä kerralla, toivoisimme, että noudattaisit seuraavia ohjeita:

• Mene sivulle www.foodie.fi
• Kirjaudu sisään S-tunnuksella
• Valitse Prisma Mikkeli myymäläksi, kannattaa valita suosikkimyymäläksi
• Hae tuotteita ja oikean tuotteen löydyttyä lisää ostoskoriin. + ja – painikkeilla voit lisätä tai vähentää tuotetta ostoslistassasi.
• Kun olet lisännyt kaikki tuotteet ostoslistaasi, lähetä lista omaan sähköpostiosoitteeseesi. Tarkista ostoslistasi, että tuotteiden perässä on tarvittavat lisätiedot (esim, laktoositon, gluteeniton ja tuotteen merkki). Ostoslistasovellus ei valitettavasti kopioi kaikkia lisätietoja sähköpostiin. Lähetä foodiesta ostoslista ensin omaan sähköpostiisi. Lähetä omasta sähköpostistasi korjattu ostoslista osoitteeseen: tilaukset.prisma.mikkeli@sok.fi. Lisää viestiin seuraavat tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero, laskutustilinumero (kotiinkuljetuksessa) ja toive kuljetuspäivästä (ma - pe klo 12-14). Jos haluat noutaa toimituksen Prisman infopisteestä, niin ilmoita toive haluamastasi noutoikkunasta: ma-pe klo 11-13 tai klo 15-18.
• Infopisteestä noudettaessa ostokset voi maksaa pankkikortilla, käteisellä tai laskutustille.
• HUOM! Voit tehdä foodie.fi -palvelussa ostoslistan myös toisen henkilön puolesta. Voit lähettää sähköpostia siis lähiomaisesi puolesta, jos ei palvelun käyttö jostain syystä onnistu.

2. Voit lähettää myös mahdollisimman tarkan ostoslistan (esim. maito 1 l, rasvaton, Valio) omasta sähköpostistasi osoitteeseen tilaukset.prisma.mikkeli@sok.fi. Lisää viestiin tiedot: etu- ja sukunimi, osoite puhelinnumero, laskutusasiakasnumero (kotiinkuljetuksessa) ja toive toimituspäivästä (ma - pe klo 12-14). Jos haluat noutaa toimituksen Prisman infopisteestä, niin ilmoita toive haluamastasi noutoikkunasta ma-pe klo 11-13 tai klo 15-18.

3. Tilaukset kuitataan saapumisjärjestyksessä ja sähköpostikuittauksessa vahvistetaan kotikuljetuksen arvioitu saapumisaika. Pääsääntöisesti pyrimme toimittamaan ostokset 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta (riippuen tilausmäärästä). Toimitukset arkipäivisin maanantaista perjantaihin. Poikkeuksista tiedotamme erikseen.

4. Tilaukset kerätään myymälässä ja veloitetaan asiakkaan laskutustililtä.

5. Kuljettaja (Kuljetusliike Laatikainen) tuo ostokset ovellesi. Kuljetus veloitetaan suoraan laskutustililtä. Kotiinkuljetusmaksu on 12,90€ ja se sisältää keräilymaksun sekä kuljetusmaksun.

Tilaaminen soittamalla (Nouto ja Kuljetus):

• Kirjoita itsellesi ylös kauppalistaasi tarvitsemat tuotteet. Käytä mahdollisuuksien mukaan Foodie.fi palvelua, niin tiedät mitä tuotteita tarkkaan ottaen haluat.
• Ole valmiina kertomaan puhelimessa nimi, osoite, puhelinnumero sekä laskutustilinumero. Jos noudat tilauksen, niin mieti haluamasi noutoikkuna, ma-pe klo 11-13 ja 15-18
• Soita Prisma Mikkeli puhelinpalveluun puh. 0107640262 Puhelun hinta: 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min. Puhelinpalvelu avoinna arkisin ma-pe klo. 10-14
• Infopisteestä noudettaessa ostokset voi maksaa pankkikortilla, käteisellä tai laskutustille.

Muuta huomioitavaa tilauksesta:

• Alkoholia ja tupakkaa (ja muita ikärajavalvottavia tuotteita) ei voida toimittaa kotiinkuljetuksena.
• Tuotteiden korvaavuus: mikäli myymälässämme ei tilauksen keräyshetkellä ole tilaamaanne tuotetta, korvaamme tämän vastaavalla tuotteella (tarkemmat ensisijaiset korvaavuussäännöt: foodie.fi). Jos et halua tuotteita korvattavan, niin laita se tieto tilauksen yhteyteen. Olemme tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen.
• Nouto- ja kotiinkuljetuspäiväksi voi valita aikaisintaan seuraavana päivän.
• Henkilötietoja käsitellään hyvien tietosuojakäytäntöjen mukaisesti. Käsitellyt ja noudetut tilausviestit poistetaan.