Suur-Savon Kauppakassi-palvelu laajenee

Prisma Mikkeli

Prisma Mikkelistä voit tilata kotiinkuljetuksen tai noutaa paikanpäältä. Alla ohjeet molempiin toimitustapoihin.

Toimi näin tilataksesi kauppakassi-palvelusta kotiinkuljetuksella:

1. Avaa ensin laskutustili Prisma Mikkeliin, tässä linkki tulostettavaan versioon. Voit myös noutaa laskutusasiakashakemuksen myymälästä (paperiversio). Toimitamme vain niille asiakkaille, joilla on laskutustiliasiakkuus. Jos sinulla on jo laskutustili myymäläämme, voit siirtyä suoraan tilaamiseen.

2. Palauta hakemus yllä mainittuun myymälään. Voit myös halutessasi skannata täytetyn hakemuksen yksikön sähköpostiosoitteeseen, tilaukset.prisma.mikkeli@sok.fi

3. Kun hakemus on hyväksytty, sinulle ilmoitetaan siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Tämän jälkeen olet valmis tekemään kauppakassi -tilauksia.

Tilaaminen sähköpostilla (Nouto ja Kuljetus):

1. Jotta saisimme mahdollisimman tarkat tilaukset heti ensimmäisellä kerralla, toivoisimme että toimisitte seuraavalla tavalla:

• Mene sivulle foodie.fi
• Kirjaudu sisään S-tunnuksella
• Valitse Prisma Mikkeli myymäläksi, kannattaa valita suosikkimyymäläksi
• Hae tuotteita ja oikean tuotteen löydyttyä lisää ostoskoriin. + ja – painikkeilla voit lisätä tai vähentää tuotetta ostoslistassasi.
• Kun olet lisännyt kaikki tuotteet ostoslistaasi, lähetä lista omaan sähköpostiosoitteeseesi. Tarkista ostoslistasi, että tuotteiden perässä on tarvittavat lisätiedot (esim, laktoositon, gluteeniton ja tuotteen merkki). Ostoslista sovellus ei valitettavasti toimi kunnolla ja kopioi kaikkia lisätietoja sähköpostiin. Lähetä korjattu ostoslista (omasta sähköpostistasi) osoitteeseen: tilaukset.prisma.mikkeli@sok.fi. Lisää viestiin tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero, laskutusasiakasnumero (kotiinkuljetuksessa) ja toive kuljetuspäivästä ja ajasta (ma - pe klo 12-14 ja 16-18). Jos haluat noutaa toimituksen Prisman Infopisteestä, niin ilmoita toive haluamastasi noutoikkunasta: ma-pe klo 11-13 tai klo 15-18.
• Noudettaessa ostokset itse, voitte maksaa tilauksen pankkikortilla tai vaihtoehtoisesti laskutustilin kautta.
• HUOM! Voit tehdä foodie.fi -palvelussa ostoslistan myös toisen henkilön puolesta. Voit lähettää sähköpostia siis lähiomaisesi puolesta, jos ei palvelun käyttö jostain syystä onnistu.

2. Voit lähettää myös mahdollisimman tarkan ostoslistan (esim. maito 1 l, rasvaton, valio) omasta sähköpostistasi osoitteeseen tilaukset.prisma.mikkeli@sok.fi. Lisää viestiin tiedot: etu- ja sukunimi, osoite puhelinnumero, laskutusasiakasnumero ja toive toimituspäivästä ja ajasta (ma - pe klo 12-14 tai 16-18). Jos haluat noutaa toimituksen Prisman Infopisteestä, niin ilmoita toive haluamastasi noutoikkunasta ma-pe klo 11-13 tai klo 15-18.

3. Tilaukset kuitataan saapumisjärjestyksessä ja sähköpostikuittauksessa vahvistetaan kotikuljetuksen arvioitu saapumisaika. Pääsääntöisesti pyrimme toimittamaan ostokset 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta (riippuen tilausmäärästä). Toimitukset arkipäivisin maanantaista perjantaihin. Poikkeuksista tiedotamme erikseen.

4. Tilaukset kerätään myymälässä ja laitetaan asiakkaan laskutustilille. Ostosten keräilystä veloitetaan asiakkaalta 5,90€/tilaus.

5. Kuljettaja (Taksi Lets Go Mikkeli) tuo ostokset ovellesi. Kuljetus veloitetaan suoraan laskutustilille kuljetusmatkan mukaan. Kuljetusmaksu on 5€ kaupunkialueella. Pidemmät kuljetukset sopimuksen mukaan.

Tilaaminen soittamalla (Nouto ja Kuljetus):

• Kirjoita itsellesi ylös kauppalistaasi tarvitsemat tuotteet. Käytä mahdollisuuksien mukaan Foodie.fi palvelua, niin tiedät mitä tuotteita tarkkaan ottaen haluat.
• Ole valmiina kertomaan puhelimessa nimi, osoite, puhelinnumero sekä laskutusasiakasnumero. Jos olet noutamassa, niin mieti haluamasi noutoikkuna, ma-pe klo 11-13 ja 15-18
• Soita Prisma Mikkeli puhelinpalveluun puh. 0107640262 Puhelun hinta: 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min. Puhelinpalvelu avoinna arkisin ma-pe klo. 10-14
• Noudettaessa ostokset itse, voitte maksaa tilauksen pankkikortilla tai vaihtoehtoisesti laskutustilin kautta.

Muuta huomioitavaa tilauksesta:

• Alkoholia ja tupakkaa (ja muita ikärajavalvottavia tuotteita) ei voida toimittaa kotiintoimituksena.
• Tuotteiden korvaavuus: mikäli myymälässämme ei tilauksen keräyshetkellä ole tilaamaanne tuotetta, korvaamme tämän vastaavalla tuotteella (tarkemmat ensisijaiset korvaavuussäännöt: foodie.fi). Jos et halua tuotteita korvattavan, niin laita se tieto tilauksen yhteyteen. Olemme tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen.
• Laita tilauksen yhteyteen tieto pakataanko ostokset tavalliseen muovikassiin vai kestokassiin.
• Noutopäiväksi voit valita aikaisintaan seuraavana noutopäivän.
• Henkilötietoja käsitellään hyvien tietosuojakäytäntöjen mukaisesti. Käsitellyt ja noudetut tilausviestit poistetaan.