S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Roosa nauha -keräyksen pääyhteistyökumppaneista. Viime vuonna Roosa nauha -keräys tuotti ennätykselliset 5,4 miljoonaa euroa ja tänä vuonna keräys on käynnissä 18.9.-30.11.2025.
Syöpäsäätiön vuotuisella Roosa nauha -keräyksellä tuetaan suomalaista syöpätutkimusta. Keräyksellä on kerätty varoja rinta- ja gynekologisten syöpien tutkimukselle jo vuodesta 2003 lähtien. Syksyllä 2020 keräys laajeni ja siitä lähtien keräyksellä on tuettu kaikkien syöpien tutkimusta Suomessa.
S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi keräyksen pääyhteistyökumppaneista. Kaikki Prismat, S-marketit, Salet, Alepat, Food Market Herkku, ABC:t, Sokokset sekä Emotionit myyvät Roosa nauhoja ja rannekkeita. Roosa nauhan myyntihinta on 5 euroa ja rannekkeen 9 euroa, ja niiden tuotto tilitetään kokonaisuudessaan Syöpäsäätiölle.
Myynnissä on myös kumppanituotteita kuten S-ryhmän omat Roosa nauha -ruusut, -krysanteemikimppu sekä kotimainen Roosa nauha -tulilatva. Vuoden uutuutena myyntiin saapuu lokakuussa Suomessa kasvatettua Roosa nauha -princettia. S-ryhmä lahjoittaa jokaisesta myydystä Roosa nauha -kimpusta 0,20€ sekä Roosa nauha -tulilatvasta ja -princettiasta 0,30€ keräykseen. Lisäksi valikoimissa on tuttuun tapaan myös tavarantoimittajien kumppanituotteita.
Tänä vuonna kampanjan teemana on rintasyövät. Kampanjan slogan on Päin elämää ja pääviesti Lahjoita syöpätutkimukselle ja kaikki menee päin elämää. Vuoden 2025 Roosa nauhan on suunnitellut mediapersoona, toimittaja ja juontaja Katja Ståhl. Roosa nauha -päivää vietetään 3.10., ja Roosa nauha Tanssii tähtien kanssa -lähetys nähdään 26.10.