Suur-Savon Kauppakassi-palvelu laajenee

S-market Ristiina

Toimi näin tilataksesi kauppakassi-palvelusta:

1. Avaa ensin laskutustili S-market Ristiinaan, tässä linkki tulostettavaan versioon. Voit myös noutaa laskutusasiakashakemuksen myymälästä (paperiversio). Jos sinulla on jo laskutustili myymäläämme, voit siirtyä suoraan tilaamiseen.

2. Palauta hakemus yllä mainittuun myymälään. Voit myös halutessasi skannata täytetyn hakemuksen yksikön sähköpostiosoitteeseen, tilaukset.s-market.ristiina@sok.fi

3. Kun hakemus on hyväksytty, sinulle ilmoitetaan siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Tämän jälkeen olet valmis tekemään kauppakassi – tilauksia (ostokset kerätään myymälässä ja toimitetaan kotiin).

4. S-market Ristiinasta on mahdollista myös noutaa valmiiksi kerätyt ostokset. Tämä edellyttää myös em. laskutustiliä. Mainitse tilauksesi yhteydessä, että noudat tilauksen itse. Noutaa voit myymälän takaovelta (kaasukaappien luota) KE klo 13-14.

Tilaaminen sähköpostilla:

1. Jotta saisimme mahdollisimman tarkat tilaukset heti ensimmäisellä kerralla, toivoisimme että toimisitte seuraavalla tavalla:

• Mene sivulle foodie.fi
• Kirjaudu sisään S-tunnuksella
• Valitse S-market Ristiina myymäläksi, kannattaa valita suosikkimyymäläksi
• Hae tuotteita ja oikean tuotteen löydyttyä lisää ostoskoriin. + ja – painikkeilla voit lisätä tai vähentää tuotetta ostoslistassasi
• Kun olet lisännyt kaikki tuotteet ostoslistaasi, lähetä lista omaan sähköpostiosoitteeseesi. Tarkista ostoslistasi, että tuotteiden perässä on tarvittavat lisätiedot (esim, laktoositon, gluteeniton ja tuotteen merkki). Ostoslista sovellus ei valitettavasti toimi kunnolla ja kopioi kaikkia lisätietoja sähköpostiin. Lähetä korjattu ostoslista (omasta sähköpostistasi) osoitteeseen: tilaukset.s-market.ristiina@sok.fi. Lisää viestiin tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero ja laskutusasiakasnumero.
• HUOM! Voit tehdä foodie.fi palvelussa ostoslistan myös toisen henkilön puolesta. Voit lähettää sähköpostia siis lähiomaisesi puolesta, jos ei palvelun käyttö jostain syystä onnistu.

2. Voit lähettää myös mahdollisimman tarkan ostoslistan (esim. maito 1 l, rasvaton, valio) omasta sähköpostistasi osoitteeseen, tilaukset.s-market.ristiina@sok.fi. Lisää viestiin tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero ja laskutusasiakasnumero.

3. Tilaukset kuitataan saapumisjärjestyksessä ja sähköpostikuittauksessa ilmoitetaan kotikuljetuksen arvioitu saapumisaika. Toimitukset vain perjantaisin. Poikkeuksista tiedotamme erikseen.

4. Tilaukset kerätään myymälässä ja laitetaan asiakkaan laskutustilille. Ostosten keräilystä veloitetaan asiakkaalta 5,90€/tilaus.

5. Kuljettaja (Kahvila-Ravintola Saimaa 050-4499 322) tuo ostokset ovellesi keskiviikkoisin. Maksu kuljetuksesta hoidetaan taksille suoraan. Maksaa voi käteisellä tai laskulla. Huom, ei enää pankkikortilla.
Alle 5km kuljetustaksa myymälästä (Brahentie 14, 52300 Ristiina) hinta 7,50 €.
Yli 5 km:ä enintään 10 km:ä kuljetustaksa 12,50 €. Yli 10 km:n kuljetuksesta sovittava kuljetusyrittäjän kanssa erikseen (Kuljetuksen hoitaa Kahvila-Ravintola Saimaa p. 050-4499 322). Tai voit noutaa tilauksesi myymälän takaovelta ke klo 12-15.

Tilaaminen soittamalla:

• Kirjoita itsellesi ylös kauppalistaasi tarvitsemat tuotteet. Käytä mahdollisuuksien mukaan Foodie.fi palvelua, niin tiedät mitä tuotteita tarkkaan ottaen haluat.
• Ole valmiina kertomaan puhelimessa nimi, osoite, puhelinnumero sekä laskutusasiakasnumero.
• Soita S-market Ristiinan puhelinpalveluun TIISTAISIN klo 12-14 puh. 010 764 1044. Puhelun hinta: 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min.

Tilaa ja nouda:

• Palvelu toimii keskiviikkoisin. Tilaus puhelimitse tiistaina klo 12-14 tai s-postilla tilaukset.s-market.ristiina@sok.fi
• Ostosten haku ke klo 13-14.
• Keräämme tilaukset saapumisjärjestyksessä ja keräyksestä veloitamme 5,90€ keräilymaksun. Palvelu edellyttää laskutusasiakkuutta myymälässämme.
• Noudettaessa ei voi tilata tupakkatuotteita eikä alkoholia.

Muuta huomioitavaa tilauksesta:

• Alkoholia ja tupakkaa ei voida toimittaa kotiintoimituksena.
• Tuotteiden korvaavuus: mikäli myymälässämme ei tilauksen keräyshetkellä ole tilaamaanne tuotetta, korvaamme tämän vastaavalla tuotteella (tarkemmat ensisijaiset korvaavuussäännöt: foodie.fi). Olemme tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen.