Suur-Savon Kauppakassi-palvelu laajenee

S-market Mäntyharju

Toimi näin tilataksesi kauppakassi-palvelusta:

1. Avaa ensin laskutustili S-market Mäntyharjuun, tässä linkki tulostettavaan versioon. Voit myös noutaa laskutusasiakashakemuksen myymälästä (paperiversio) Jos sinulla on jo laskutustili myymäläämme, voit siirtyä suoraan tilaamiseen.
2. Palauta hakemus yllä mainittuun myymälään. Voit myös halutessasi skannata täytetyn hakemuksen yksikön sähköpostiosoitteeseen, tilaukset.s-market.mantyharju@sok.fi
3. Kun hakemus on hyväksytty, sinulle ilmoitetaan siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Tämän jälkeen olet valmis tekemään kauppakassi – tilauksia (ostokset kerätään myymälässä ja toimitetaan kotiin).

Tilaaminen sähköpostilla:

1. Jotta saisimme mahdollisimman tarkat tilaukset heti ensimmäisellä kerralla, toivoisimme että toimisitte seuraavalla tavalla:

• Mene sivulle foodie.fi
• Kirjaudu sisään S-tunnuksella
• Valitse S-market Mäntyharju myymäläksi, kannattaa valita suosikkimyymäläksi
• Hae tuotteita ja oikean tuotteen löydyttyä lisää ostoskoriin. + ja – painikkeilla voit lisätä tai vähentää tuotetta ostoslistassasi
• Kun olet lisännyt kaikki tuotteet ostoslistaasi, lähetä lista omaan sähköpostiosoitteeseesi. Tarkista ostoslistasi, että tuotteiden perässä on tarvittavat lisätiedot (esim, laktoositon, gluteeniton ja tuotteen merkki). Ostoslista sovellus ei valitettavasti toimi kunnolla ja kopioi kaikkia lisätietoja sähköpostiin. Lähetä korjattu ostoslista (omasta sähköpostistasi) osoitteeseen: tilaukset.s-market.mantyharju@sok.fi. Lisää viestiin tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero ja laskutusasiakasnumero.
• HUOM! Voit tehdä foodie.fi palvelussa ostoslistan myös toisen henkilön puolesta. Voit lähettää sähköpostia siis lähiomaisesi puolesta, jos ei palvelun käyttö jostain syystä onnistu.

2. Voit lähettää myös mahdollisimman tarkan ostoslistan (esim. maito 1 l, rasvaton, valio) omasta sähköpostistasi osoitteeseen, tilaukset.s-market.mantyharju@sok.fi. Lisää viestiin tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero ja laskutusasiakasnumero.

3. Tilaukset kuitataan saapumisjärjestyksessä. Keräys- ja puhelinpalvelumme palvelee ESSOTE:n asiakkaita maanantaisin klo 8-12. Mikäli et ole ESSOTE:n asiakas keräilypäivä on keskiviikkoisin. Poikkeuksista tiedotamme erikseen.

4. Tilaukset kerätään myymälässä ja laitetaan asiakkaan laskutustilille. Ostosten keräilystä veloitetaan asiakkaalta 5,90€/tilaus.

5. Kuljetus sovitaan erikseen taksin kanssa. Kuljettaja tuo ostokset ovellesi. Maksu kuljetuksesta hoidetaan taksille suoraan. (Taksi Matti Nykänen p. 0400 600 929).

Muuta huomioitavaa tilauksesta:

• Alkoholia ja tupakkaa ei voida toimittaa kotiintoimituksena.
• Tuotteiden korvaavuus: mikäli myymälässämme ei tilauksen keräyshetkellä ole tilaamaanne tuotetta, korvaamme tämän vastaavalla tuotteella (tarkemmat ensisijaiset korvaavuussäännöt: foodie.fi). Olemme tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen.

Tilaa ja nouda:

• Palvelu toimii keskiviikkoisin, tilaukset on kuitenkin tehtävä jo tiistaisin
• Ostosten haku klo 12-14 välisenä aikana, ilmoitamme tarkan ajan asiakkaalle tilauksen kuittaamisen yhteydessä.
• Keräämme tilaukset saapumisjärjestyksessä ja keräyksestä veloitamme 5,90€ keräilymaksun.
• Maksu noutotuotteista tapahtuu ainoastaan laskutustilille.
• Noudettaessa ei voi tilata tupakkatuotteita eikä alkoholia.